MagicStay.com lanceert TRUSTAY® voor veiligheid huurders op zakenreis

PARIJS--()--De veiligheid van reizigers is een belangrijke uitdaging voor bedrijven (zorgplicht). Om tegemoet te komen aan zakenreizigers die kiezen voor alternatieve accommodaties, heeft het platform MagicStay.com TRUSTAY ® gelanceerd. Alle informatie en garanties voor een risicoloos verblijf zijn daarmee geleverd. De Franse start-up heeft ook besloten het goede voorbeeld te geven met betrekking tot regelgeving rond verhuur van gemeubileerde accommodatie voor korte verblijven.

Als garantie voor betrouwbare en deugdelijke accommodatie worden alle advertenties op de website van MagicStay.com gekeurd en ondergaan de ontvangers van gasten een check (recensie via telefoon en sms en het contract wordt door huurcorporaties gecontroleerd). Een speciaal team controleert vervolgens de kwaliteit van de accommodatie en de mate waarin de ruimte voldoen aan de criteria van reizende professionals.

Press contact:
AB3C