Klas Telecom presenteert TRX als compleet, faciliterend platform voor spoorwegsystemen

WASHINGTON--()--Klas Telecom heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn TRX Connected Transportation Platform een open ontworpen en compleet platform is dat diensten faciliteert. Het platform is volgens modulair principe ontworpen, wat zorgt voor ongeëvenaarde flexibiliteit en lagere kosten voor spoorwegbedrijven en machine- en installatiebouwers. TRX bestaat uit een reeks gateways, servers en Cisco-switches en werkt met een krachtig besturingssysteem van Klas-makelij en een hypervisor. Door de kracht van CISCO IOS uit te breiden naar spoorwegen, verandert TRX rollend materieel in rollende datacenters. Dit zorgt voor betrouwbare, zakelijke beveiliging aan de uiteinden van het netwerk.

Het bedrijf stelt TRX tentoon op een van ‘s werelds grootste spoorwegbeurzen, InnoTrans, dat van 20 tot 23 september 2016 plaatsheeft. Het online profiel van het bedrijf is te bekijken op de virtuele marktplaats van InnoTrans.

Klas Telecom
Carrie Sarver, +1-202-288-6342