Exclusive Group: Recente cijfers stijgen boven markt uit

LONDEN--()--Exclusive Group, een bedrijf in waardeverhogende diensten en technologie (VAST), heeft vandaag zijn meest recente financiƫle resultaten bekendgemaakt. In de eerste zes maanden van 2016 is het bedrijf op jaarbasis met 60 procent gegroeid, met een totaalomzet van 575 miljoen euro. Dit is een afspiegeling van de succesvolle uitvoering van de VAST-strategie, een hoog rendement uit internationale kernactiviteiten en de snelle integratie van de Aziatische onderdelen van Exclusive Group na de overname van cyberbeveiliger VAD Transition Systems. Deze resultaten staan gelijk aan de gehele jaaromzet van 2014. Daarmee haalt Exclusive Group wederom zijn doelstelling: iedere twee jaar een omzetverdubbeling.

Cohesive for Exclusive Networks
Jake Petterson