Divine Connect LLC introduceert revolutionaire Amerikaanse technologie voor vertaalhulp tijdens Hadj

PALM BEACH, Florida--()--Voor het eerst in 1400 jaar kunnen islamitische pelgrims tijdens de Hadj preken en en aankondigingen ontvangen die in real-time naar zeven talen worden vertaald. Dit is te danken aan een apparaat dat het Amerikaanse techbedrijf Divine Connect LLC heeft uitgevonden. De technologie vergemakkelijkt de pelgrimstocht van ruim 70 procent van alle niet-Arabischtalige reizigers in Mekka.

Op 10 september beginnen miljoenen moslims aan de Hadj. Van moslims wordt verwacht dat ze deze jaarlijkse pelgrimstocht naar de heilige stad Mekka minstens één keer in hun leven maken. De vrijdaggebeden van de Masjid Al Haram in Mekka en de Masjid Al Nabawi in Medina zijn alleen maar in het Arabisch. Van de 1,6 moslims over de hele wereld is slechts 25 procent Arabisch. Voor niet-Arabische sprekers was het voorheen moeilijk de gebeden een aankondigingen te begrijpen, maar dat verandert dankzij deze nieuwe technologie.

Divine Connect LLC
Ms.Salma Khan, Cell: +1-561-567-0037