MaidSafe lanceert investeringsronde op BnkToTheFuture

TROON, Schotland--()--De start-up MaidSafe, die werkt aan een volledig decentrale en veilige benadering van internet, maakt bekend dat het een financieringsronde lanceert op BnkToTheFuture, een toonaangevend online investeringsplatform. BnkToTheFuture stelt geschikte investeerders in staat te investeren in de toekomst van financiering en technologie. De pitch gaat op 12 september van start op BnkToTheFuture.com en blijft dertig dagen open voor geldschieters.

De investeringsronde is de nieuwe grote stap binnen de langetermijnstrategie van het bedrijf, nadat het eerder met succes een alfa-versie van het netwerk lanceerde onder de naam SAFE (Secure Access for Everyone) Network. De financieringsronde stelt MaidSafe in staat meer personeel te werven onder het toptalent uit de developerwereld. Zodoende bouwt de jonge onderneming de functionaliteit van het netwerk uit, waarmee de bekendheid applicatie-ontwikkelaars en strategische partners groeit.

MaidSafe
Nick Lambert, +44 1292 317 311