Milieuprestaties van Toshiba’s multifunctionele systemen ontvangen elitecertificaat Excellent ECP

TOKYO--()--Toshiba Tec Corporation ontvangt voor al zijn nieuw ontworpen multifunctionele systemen (MFP’s) de elitecertificaat Excellent ECP (Environmentally Conscious Product). Het gaat om de e-STUDIO2500AC-serie, de e-STUDIO5005AC-serie, de e-STUDIO7506AC-serie, de e-STUDIO5008A-serie en de e-STUDIO8508A-serie. Het certificaat wordt alleen toegekend aan producten die het hoogst scoren op gebied van milieu. Het is de eerste keer dat een hele productlijn van Toshiba Tec dit bereikt.

Toshiba Tec promoot milieuvriendelijke initiatieven met zijn milieubeleid: Groene Producten, Groene Processen en Groen Bestuur. Groene Producten staan centraal in dit beleid, waarvoor het bedrijf drie benaderingswijzen hanteert: het matigen van klimaatverandering, efficiënt grondstoffengebruik en goed beheer van chemicaliën. Het certificaat Excellent ECP is het resultaat van dit proces.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528