Care Innovations® en Linde Healthcare werken samen aan wereldwijde uitbreiding diensten voor patiëntzorg op afstand

ROSEVILLE, Californië & PULLACH, Duitsland--()--Care Innovations ®, een pionier in het verbinden van zorg en thuis, en Linde Healthcare, onderdeel van Linde Group en een gevestigde speler in thuiszorgdiensten voor 1,7 miljoen patiënten met ademhalingsproblemen, hebben vandaag aangekondigd hun diensten voor patiëntzorg op afstand (RPM) uit te breiden met een nieuwe samenwerking.

Na een uitgebreide beoordeling selecteerde Linde Care Innovations en het RPM-systeem van het bedrijf, Health Harmony, voor een internationale uitbreiding van de huidige RPM-diensten voor patiënten de lijden aan luchtwegaandoeningen, gerelateerde morbiditeit en andere chronische aandoeningen. Health Harmony vereenvoudigt zorg op afstand met intuïtieve en gebruiksvriendelijke technologie die individuen, artsen, zorgverleners en mantelzorgers in staat stelt samen te werken, wat zorg aan huis verbetert en inpast in de dagelijkse routine.

ReviveHealth for Care Innovations
Bethany Parker, 615-577-1131