Lucas Elena kondigt oprichting Eyenostics SAS aan

LA GAUDE, Frankrijk--()--Eyenostics is een bedrijf in uitbesteed onderzoek dat zich toelegt op onderzoek naar en analyse van biomarkeerders voor het oog bij klinische en preklinische onderzoeken, waarbij het gebruikmaakt van flowcytometrie en RT-qPCR. Het is Eyenostics’ ambitie om met een ervaren personeelsteam, partners en een vermaarde consultant de voorkeurspartner te worden van grote farmaceutische en biotechnologische bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe, relevante data voor hun oogheelkundige onderzoek.

Eyenostics’ kracht zit in de uitvoerige kennis van CSO F. Brignole, die al meer dan twintig jaar bekend is om haar publicaties over biomarkeerders voor het oog. Onlangs gebruikte Eyenostics met succes haar methode voor HLA-DR-analyse met flowcytometrie.

Press contact:
Eyenostics