AGCO werkt samen met andere marktleiders om meer high-tech oplossingen voor klanten te brengen

DULUTH, Ga.--()--AGCO Corporation (NYSE:AGCO), een wereldwijd toonaangevende fabrikant en distributeur van landbouwmachines, zet de uitbreiding van zijn open benadering naar precisielandbouw voort door nieuwe dataverbindingen en nieuwe bondgenootschappen in de industrie om zo meer sterkere oplossingen aan haar klanten aan te bieden. Als onderdeel van Fuse ® en de open benadering op precisielandbouw, ligt de focus van AGCO bij het helpen van klanten hun landbouwbedrijven te optimaliseren door naadloze integratie van technologie en connectiviteit.

Centraal in deze strategie staat het unieke samenwerkingsmodel van AGCO die de krachten bundelt met andere betrouwbare leveranciers en organisaties in de landbouwindustrie. Samen leveren ze topkwaliteit en reiken middelen toe om producten snel naar de markt te brengen, waarmee agrarische activiteiten beter worden.

AGCO Corporation
Abby Burton, 770-813-6167