Westinghouse kondigt verschuivingen binnen bestuur aan

PITTSBURGH--()--Westinghouse Electric Company heeft vandaag een reeks transities in het bestuur van zijn organisatie Nuclear Fuel and Components Manufacturing aangekondigd. De verschuivingen beginnen vandaag. Michele DeWitt wordt tussentijds senior-vicepresident van de organisatie, die onder meer bestaat uit de Columbia Fuel Fabrication Facility (CFFF) in Columbia in South Carolina.

Mike Annacone blijft leidinggevende van de herstelwerkzaamheden voor de kwestie rond de S-1030-scrubber en werkt onder DeWitt. Annacone legt zich volledig toe op de veilige en succesvolle herstart en het herstel van het conversiegedeelte van het terrein. Na de herstart wordt Annacone benoemd tot vicepresident van de Columbia Fuel Fabrication Facility. Hij blijft rapporteren aan DeWitt.

Westinghouse Electric Company
Courtney Boone, +1 412-374-2707