Guillaume Jesel gepromoveerd tot Global Brand President TOM FORD BEAUTY

Guillaume Jesel, Global Brand President, TOM FORD BEAUTY (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Guillaume Jesel is met ingang van 1 juli 2016 gepromoveerd tot Global Brand President bij TOM FORD BEAUTY. Jesel blijft rapporteren aan John Demsey, uitvoerend president van de groep, de Estée Lauder bedrijven en dient als lid van het uitvoerende leiderschapsteam van het bedrijf.

Tom Ford vertelt: “Guillaume is een groot talent een geweldige leider. Ik ben meer dan tevreden over zijn promotie tot president bij TOM FORD BEAUTY.’’

Jesel leidde TOM FORD BEAUTY de afgelopen twee jaar als Senior Vice President Global General Manager naar versnelde groei van dubbele cijfers in alle regio’s. Ook heeft hij een belangrijke rol gespeeld in het versterken van de positie van het merk in het marktsegment van luxe make-up en luchtjes en bij het openen van nieuwe wegen naar een groei met verbeterde digitale en sociale mogelijkheden. Jesel wordt ook een belangrijke partner van Demsey bij de inspanningen van het bedrijf om de bekwaamheid in de organisatie te bevorderen.

TOM FORD BEAUTY
Katherine Holmes