Westinghouse Springfields wint internationale veiligheidsprijs

SPRINGFIELDS, U.K.--()--Westinghouse Springfields in Preston heeft de prestigieuze Order of Distinction Award van de Royal Society for the Prevention of Accidents (RoSPA) gewonnen. Dit is het zestiende jaar op rij waarin de veiligheidscultuur en verhoogde veiligheidsmaatregelen van het bedrijf worden bekroond door de RoSPA.

RoSPA en de Order of Distinction Award zijn internationaal erkende prijzen voor activiteiten in 24 industriële sectoren, waaronder de bouw, gezondheidszorg, transport en logistiek, techniek, productie en onderwijs. De onderscheiding geeft organisaties de kans te bewijzen dat ze zich blijvend inzetten voor verhoogde veiligheidsstandaarden en hun successen te vieren. De prijs uit 2016 brengt de vele initiatieven van Westinghouse voor het voetlicht, waaronder regelmatige veiligheidsworkshops voor alle werknemers, rapportage bijna-calamiteiten, risicobeoordelingen en de creatie van door alle werknemers omarmde veiligheidscultuur.

Westinghouse Springfields
Alan Beauchamp, 01772 762841