Sealed Air koopt bedrijf in Cleaning in Place en toezicht op afstand

CHARLOTTE, N.C.--()--Sealed Air Corporation heeft vandaag bekendgemaakt dat het Tampereen Teollsuussähkö Oy (TTS-Ciptec) heeft gekocht, een bedrijf dat met behulp van toezicht op afstand en voorspellende analysemiddelen Cleaning in Place-systemen voor industriële toepassingen bij brouwerijen, drankbedrijven en zuivelbedrijven optimaliseert.

“TTS-Ciptecs unieke benaderingswijze en complementaire technologie met gepatenteerde sensing en algoritmes versterken onze op kennis gebaseerde diensten”, zei Karl R. Deily, topman van de afdeling voor Voedselzorg van Sealed Air. “In combinatie met SealedAirs expertise in data-analyse en ervaring in de voedsel- en drankenergie, versterkt deze overname ons vermogen de duurzaamheidsbehoeften van onze klanten vervullen door tijd te besparen, verspilling van producten te verminderen, water en energie te besparen en de kwaliteit, hygiëne en opbrengst verhogen.”

Sealed Air Corporation
Investors: