Russell Reynolds Associates en Hogan Assessments gaan samenwerking aan ter verbetering van werving leidinggevenden

NEW YORK--()--Russell Reynolds Associates, een van ‘s werelds grootste adviesbureaus in de werving van leidinggevenden, en wereldleider in persoonlijkheidstests en leiderschapsontwikkeling Hogan Assessments hebben vandaag aangekondigd een exclusieve samenwerking aan te gaan om het slagingspercentage van bestuursaanstellingen te verhogen en de ontwikkeling van aanstormende leiders te versnellen.

De samenwerking brengt de diepgaande expertise van Russel Reynolds in het adviseren van bestuursleden over aanstellingen van leidinggevenden samen met Hogans toonaangevende pakket van assessmentmiddelen, data en wetenschappelijke scherpte.

Russell Reynolds Associates
Vijaya Singh, 212-351-1987