TSYS verlengt overeenkomst met Lloyds Banking Group

COLUMBUS, Ga. & LONDEN--()--TSYS heeft vandaag bekendgemaakt dat de Lloyds Banking Group, de grootste Britse aanbieder van rekeningen-courant, particuliere rekeningen, creditcards en hypotheken, zijn overeenkomst met TSYS verlengt. Dit betekent dat TSYS de het Britse commerciƫle-kaartenportfolio blijft verwerken.

Lloyds Banking Group is in januari 2009 opgericht en heeft het hoogste aantal private aandeelhouders in het Verenigd Koninkrijk. De groep heeft meer dan 30 klanten en circa 75.000 werknemers. De belangrijkste merken van de groep, die een strategie met meerdere merken hanteert, zijn: Lloyds Bank, Bank of Scotland en Halifax. De bankengroep heeft meer dan tweeduizend vestigingen in het Verenigd Koninkrijk.

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1-706-644-3110