Ontex kondigt de details aan voor haar H1 2016 resultaten en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Regulatory News:

Ontex Group NV, een toonaangevende internationale aanbieder van oplossingen voor persoonlijke hygiëne voor baby’s, mannen en vrouwen, zal haar resultaten voor de drie maanden en half jaar dat eindigde op 30 juni 2016 om 6.00 uur (BST) / 7.00 uur (CEST) aankondigen op donderdag 28 juli 2016. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conferencecall voor beleggers en analisten op donderdag 28 juli 2016 om 8.00 uur (BST) / 9.00 uur (CEST). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conferencecall beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conferencecall inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conferencecall:

Verenigd Koninkrijk   +44 (0)20 3427 1913
Verenigde Staten +1 212 444 0895
België +32 (0)2 404 0660
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 28
Duitsland +49 (0)69 2222 10623

Bevestigingscode:

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk +44 (0)20 3427 0598
Verenigde Staten +1 347 366 9565
België +32 (0)2 789 7487
Frankrijk +33 (0)1 74 20 28 00
Duitsland +49 (0)69 2222 2236

Bevestigingscode:

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken. De groep stelt meer dan 7.000 personeelsleden tewerk, en is aanwezig in 23 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussels en maakt deel uit van de BEL20® index.

Ontex
VRAGEN VAN BELEGGERS