Grote Aziatische netwerkexploitanten verbinden zich aan Humanitarian Connectivity Charter van GSMA

SHANGHAI--()--De GSMA heeft vandaag op het Mobile World Congress in Shanghai bekendgemaakt dat KDDI, KT Corporation, NTT DOCOMO, INC en SK Telecom de nieuwste mobielenetwerkexploitanten zijn die het Humanitarian Connectivity Charter van de de belangenvereniging ondertekenen. Mobielenetwerkexploitanten verbinden zich met dit charter aan gemeenschappelijk principes voor een beter gecoördineerde en te voorspellen reactie op rampen en humanitaire crises.

“De unieke schaal en reikwijdte van mobiele netwerken kunnen bijdragen aan een oplossing voor problemen van hulpverleners”, zei Mats Granyrd, algemeen directeur van de GSMA. “De GSMA bouwt voort op het momentum van het Humanitarian Connectivity Charter. Dit charter steunt de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties voor veerkrachtige infrastructuur en inclusieve, veilige, veerkrachtige en duurzame steden en woonplaatsen.”

For the GSMA
Ava Lau