SailPoint breidt open platform voor gebruikersbeheer uit voor industriegerichte innovatie

AUSTIN, Texas--()--Navigate ’16SailPoint, leider in gebruikersbeheer, blijft zijn open platform voor identiteitsbeheer uitbreiden. Het bedrijf heeft vandaag een plugin-kader voor SailPoint IdentityIQ TM aangekondigd, het eerste en enige open platform voor gebruikersbeheer. Het plugin-kader stelt klanten en partners in staat extensies te ontwikkelen voor kernfuncties van producten, wat hen in staat stelt uit te groeien tot een onderneming die zich bewust is van zijn gebruikers. SailPoint onthulde als onderdeel van programma voor vroege investeerders een plugin voor het beheer van PAM (geprivilegieerd-account beheer)-systemen en een serie vroeg beschikbare plugins van partners als ColumnIT, Heimore, Identropy, KOGIT, KPMG en Regatta.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411