Alteryx maakt hoofdspreker en sponsoren Inspire Europe 2016 bekend

LONDEN--()--Alteryx, Inc., leider in data-analysemiddelen voor zelfhulp, heeft bekendgemaakt dat zijn conferentie Alteryx Inspire Europe 2016 wordt gesponsord door zeven leiders uit de snel groeiende sector voor data-analyse. Het bedrijf heeft ook onthuld dat econoom, journalist en radio-presentator Tim Harford hoofdspreker is van de conferentie. Tim, auteur van The Undercover Economist, ervaren columnist van de Financial Times en presentator van het radioprogramma More or Less van Radio 4, heeft toespraken gehouden op TED, PopTech en in het Sydney Opera House. Hij maakt deel uit van het bestuur van Nuffield College in Oxford en was Economisch Commentator van het Jaar 2014.

De belangrijkste sponsoren van het evenement zijn:

• Tableau Software als Diamanten Sponsor.
  • Platina sponsoren zijn Javelin Group en The Information Lab.
  • De vier Gouden sponsoren zijn Amazon Web Services, Concentra, De Villiers Walton, Theobald Software.

Marlin PR
Sarah Newman, 0207 932 5580