Guidewire onthult nieuwe versie verzekeraarsplatform

SAN ANTONIO, Texas--()--Op de conferentie IASA heeft Guidewire, aanbieder van software voor eigendoms- en ongevallenverzekeringen, het nieuwe Guidewire Insurance Platform™ gepresenteerd. Het Guidewire Insurance Platform combineert drie elementen – kerntaken, data en analysemiddelen en agenten en werknemers – die samenwerken voor een verbeterd reactievermogen van de verzekeraar bij veranderingen binnen de branche, nauwer contact en meer mogelijkheden voor klanten, agenten en werknemers. De verbeteringen binnen het verzekeringsplatform zijn een afspiegeling van de inspraak van ruim tweehonderd klanten van Guidewire en stellen verzekeraars in staat de wendbaarheid en het inzicht te vergroten, het productaanbod te optimaliseren, processen te stroomlijnen en klantgerichtheid te bevorderen.

Guidewire Software
Diana Stott, +1-650-356-4941