Cumulocity en strategisch partner Deutsche Telekom vereenvoudigen Industry 4.0-implementaties met unieke Cloud Field Bus

DÜSSELDORF, Duitsland--()--De Cloud Field Bus van Cumulocity verhelpt praktische zorgen van klanten op fundamentele wijze, door hun ‘machines’ gemakkelijk en productief te koppelen. Daarvoor is noch een langdurig integratieproces, noch een speciale opleiding nodig.

De unieke oplossing van Cumulocity stelt gebruikers in staat hun machines binnen enkele minuten aan te sluiten. Cloud Field Bus laat de machine zichzelf via iedere mogelijke communicatieverbinding veilig aanmelden op het Cumulocity-platform, waarna dit platform een vooraf gedefinieerd datamodel en protocolconfiguratie toewijst.

Cumulocity
Philip Hooker