TSYS koopt resterend belang van 45 procent in joint venture TSYS Managed Services EMEA

COLUMBUS, Ga. & LONDON--()--TSYS heeft het resterende belang van 45 procent in de joint venture TSYS Managed Services EMEA overgekocht van The Merchants Group Limited, een bedrijf van Dimension Data. TSYS Managed Services is nu geheel in het bezit van TSYS en richt zich op uitbestede dienstverlening voor bedrijfsprocessen en contactcentra van internationale cliënten. Dat heeft TSYS vandaag bekendgemaakt.

TSYS Managed Services EMEA is in 2006 opgericht als joint venture van TSYS en Dimension Data. TSYS Managed Services verleent cliënten van TSYS via uitbestede contactcentra diensten op gebied van klantenservice, frauderisicobeheersing en -strategie, effening van rekeningen, geschillen, back-office en helpdesks. TSYS Managed Services heeft kantoren in Milton Keynes en Coventry in het Verenigd Koninkrijk en Barneveld in Nederland. TSYS Managed Services EMEA blijft onder leiding staan van Mark Cleary, operationeel bestuurder, die onder de verantwoordelijkheid van Dennis Jones valt, uitvoerend vicepresident van TSYS’ tak International Services.

Cyle Mims, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com