Global Workspace Alliance (GWA) selecteer Topnew Info als strategische partner voor China en Honk Kong

AMSTERDAM--()--De Global Workspace Alliance (GWA), een consortium van toonaangevende IT-providers die werkgerelateerde diensten verlenen aan internationale bedrijven, heeft vandaag bekendgemaakt dat de Chinese dienstverlener Topnew Info een strategische partner wordt in China en Hong Kong. Dit versterkt de capaciteiten van de GWA in Oost-Aziƫ aanzienlijk en vergroot haar directe aanwezigheid in de regio.

Topnew Info, met hoofdkantoor in Beijing, is een door het Management Comittee of Sciece & Technology geautoriseerd high-techbedrijf in IT met notering aan de Chinese effectenbeurs NEEQ. Met meer dan 1500 werknemers, 360 ingenieurs en tien kantoren in China en Hong Kong bedient het bedrijf meer dan duizend klanten, waaronder Apple, Baidu, Huawei, LG en SK. Topnew Info is de IT-dochteronderneming van Topnew Group, een Chinees nationaal bedrijf in bouw en productie.

3 Monkeys
Zuzana Bielikova