Beslissingen van Ontex Jaarlijkse Algemene Vergadering en de Buitengewone Algemene Vergadering

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (Euronext: Ontex) is verheugd om aan te kondigen dat de Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders alle resoluties die voorgelegd werden door de raad van bestuur, inclusief de jaarrekening voor het boekjaar eindigend op 31 december 2015 vandaag heeft goedgekeurd. Een brutodividend van 0,46 € per aandeel zal op 3 juni 2016 uitbetaald worden. 79,6% van de aandelen waren vertegenwoordigd op de vergadering.

Dividend

Nadat vandaag de aandeelhouders hun goedkeuring gegeven hebben, zijn de volgende data van belang:

Ex-dividend datum

woensdag 1 juni 2016

Registratie datum

donderdag 2 juni 2016

Betalingsdatum

vrijdag 3 juni 2016

De notulen van de jaarlijkse algemene vergadering en de buitengewone algemene vergadering die op dezelfde dag werd gehouden, alsook de stemresultaten zijn beschikbaar op de website:

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken.

De groep stelt meer dan 7.000 personeelsleden tewerk, en is aanwezig in 23 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussels en maakt deel uit van de BEL20® index.

Ontex
VRAGEN VAN BELEGGERS