4finance geeft obligaties met vijfjarige looptijd ter waarde van 100 mln. euro uit

RIGA, Letland--()--4finance Holding S.A., een van de grootste Europese ondernemingen in online en mobiele leningen aan particulieren, heeft de prijsstelling van zijn uitgifte van zijn in euro’s uitgedrukte, vijfjarige obligaties bekendgemaakt. Het financiële bedrijf van de groep, 4finance S.A, heeft vandaag obligaties ter waarde van 100 miljoen euro à pari met een rente van 11,25 procent uitgegeven.

De emissie krijgt naar verwachting een B+rating van S&P en een B3-rating (positieve vooruitzichten) van Moody’s. Dit is in lijn met de reeds bestaande van obligaties van het bedrijf die in Amerikaanse dollars en Zweedse kronen zijn uitgedrukt en op 23 mei 2021 aflopen. De obligaties worden naar verwachting op 23 mei 2021 aan de ‘open markt’ van de beurs van Frankfurt genoteerd. Daarnaast dient 4finance een verzoek in voor een notering aan de gereguleerde beurs binnen zes maanden.

4finance (Investor Relations)
James Etherington
Email: investorrelations@4finance.com
Instinctif Partners (International Media)