GSMA: vicevoorzitter Ansip, commissaris Oettinger en Belgische vicepremier De Croo spreken op Mobile 360 Series – Europe

BRUSSEL--()--De GSMA heeft vandaag bekendgemaakt dat Andrus Ansip, vicevoorzitter van de Europese Commissie voor de digitaal verenigde markt, Günther Oettinger, EU-commissaris voor digitale economie en maatschappij en Alexander De Croo, vicepremier en minister voor ontwikkelingssamenwerking, digitale agenda, telecommunicatie en post, een toespraak zullen houden op de conferentie Mobile 360 Series – Europe. De conferentie heeft op 14 juni plaats in The Egg in Brussel. Het evenement brengt beleidsmakers en brancheleiders uit de EU bijeen voor verkenningen van trends en innovatie binnen de zich snel ontwikkelende mobiele sector. Ze behandelen ook de vraag hoe het mobiele stelsel kan bijdragen aan groei, concurrentiekracht en banengroei in alle Europese sectoren.

For the GSMA:
Ruta Malinauskaite