SL Adds Docker, MongoDB en Node.js in opensource-aanbood voor prestatietoezicht

CORTE MADERA, Calif.--()--TIBCO NOW 2016 -– SL Corporation heeft op TIBCO NOW 2016 drie nieuwe prestatiecontrolesystemen voor Docker-containers, MongoDB-databases en Node.js-processen geïntroduceerd. Het vlaggenschip van SL, RTView Enterprise Monitor, heeft nu ook de ondersteuning en verpakking om zelf in een Docker-container te werken, zodat het een volledig systeem voor toezicht op containeromgevingen biedt.

De nieuwe systemen geven systeembeheerders en ondersteunende teams meer inzicht in de prestaties en de stabiliteit van hun applicatie-infrastructuur. Directe meldingen bieden teams de mogelijkheid problemen vlot op te lossen. Bijbehorende kaarten met trends uit het verleden maken proactief toezicht mogelijk en stellen beheerders in staat prestatieproblemen te voorspellen en te voorkomen – zelfs voordat de drempel voor alarmering is bereikt.

SL Corporation
David Hickman