HanesBrands geeft in euro’s uitegedrukte obligaties uit

WINSTON-SALEM, N.C.--()--HanesBrands heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn dochteronderneming, Hanes Finance Luxembourg S.C.A., een commanditaire vennootschap op aandelen (société en commandite par actions) volgens de wetten van het Groothertogdom Luxemburg, voornemens is 450 miljoen euro aan ongedekte obligaties met vervaldatum 2024 uit te geven. Dit gebeurt door middel van een onderhandse plaatsing die is uitgesloten van registratie krachtens de Securities Act 1933 (geamendeerd) en is onderworpen aan gebruikelijke marktvoorwaarden en andere voorwaarden. De obligaties worden gegarandeerd door Hansbrands Inc. en enkele van zijn dochterondernemingen op een preferente, ongedekte basis.

HanesBrands verwacht met de opbrengst van de obligaties, contanten in kas en toekomstige schuldfinancieringen de eerder aangekondigde overnames van Champion Europe en Pacific Brands Limited te financieren.

HanesBrands
Media Relations:
Matt Hall, 336-519-3386
Analyst and Investor Relations:
T.C. Robillard, 336-519-2115

Release Summary

HanesBrands planning to offer €450 million aggregate principal amount of unsecured notes due 2024 in a private offering.

HanesBrands
Media Relations:
Matt Hall, 336-519-3386
Analyst and Investor Relations:
T.C. Robillard, 336-519-2115