Nieuwste innovatie van Liquidnet maakt van koopkant eigen salestrader

NEW YORK--()--Liquidnet, het internationale institutionele handelsnetwerk, heeft vandaag bekendgemaakt dat de uitrol van zogeheten Targeted Invitations succesvol is. Dit is de nieuwste stap voorwaarts voor Liquidnets missie om de koopkant goed verborgen liquide middelen te benutten. Targeted Invitations, dat vorig jaar voor het eerst in Europa is gelanceerd, is nu ook verkrijgbaar in de Verenigde Staten en Oost-Aziƫ een heeft de verhandelde waarde 1 miljard dollar al overschreden.

Targeted Invitations stelt leden in staat extra liquiditeit voor block trading te verkrijgen, door gerichte uitnodigingen te versturen binnen de Liquidnet-gemeenschap, waarbij beide partijen anoniem blijven. Alleen diegenen met activiteiten die in aanmerking komen voor de uitnodiging, ontvangen Targeted Invitations.

Liquidnet
Marisha Mistry, +1-646-674-2248