MBA Renewables lanceert internationale adviesraad voor sterkere band met sector

BERLIJN--()--De Master of Business Administration (MBA) Renewables kondigt met trots de lancering van zijn internationale adviesraad aan. De op afstand te volgen studie MBA Renewables, die de Berlijnse hogeschool Beuth samen met Renewables Academy AG (RENAC) aanbiedt, is in het leven geroepen om professionals uit te rusten met geavanceerde, interdisciplinaire bestuursvaardigheden voor leidinggevenden in de sector voor hernieuwbare energiebronnen. Met de nieuwe adviesraad bouwt MBA Renewables aan een uitwisselingsplatform dat zijn alumni en stap dichter bij groene industrieën brengt.

De adviesraad bestaat uit negen professionals die werkzaam zijn in verschillende gelederen van de waardeketen van hernieuwbare energie. Vertegenwoordigers van de hernieuwbare-energiesector, techniek- en adviesbedrijven, onderzoeksinstituten en internationale ontwikkelingsorganisaties hebben toegang tot uitzonderlijk goed gekwalificeerde alumni.

Renewables Academy AG
Elena Cantos