General Cable rapporteert eerstekwartaalcijfers 2016

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation heeft vandaag zijn eerstekwartaalcijfers gepresenteerd. In het kwartaal dat eindigde op 1 april 2016 boekte het bedrijf met zijn doorlopende activiteiten een gecorrigeerde winst per aandeel van 0,19 dollar. De gecorrigeerde operationele winst bedroeg 42 miljoen dollar. Het gerapporteerde verlies per aandeel uit doorlopende activiteiten is 0,17 dollar en de gerapporteerde operationele winst uit doorlopende activiteiten komt neer op 15 miljoen dollar. Op pagina 3 van het onderstaande persbericht staat de wijze van verrekening van gecorrigeerde en gerapporteerde resultaten.

Michael T. McDonnell, president en ceo, zei: “We zijn erg blij met onze sequentieel verbeterde kwartaalcijfers, die een afspiegeling zijn van een toegenomen vraag binnen bepaalde, voornamelijk Noord-Amerikaanse, branches en de voordelen van onze reorganisatie weerspiegelen. Onze eerstekwartaalcijfers laten zien dat ons bedrijf de goede weg is ingeslagen. Tegelijkertijd mobiliseren we onze strategische routekaart en lanceringen we extra kostenbesparingen en efficiëntie- en groei-initiatieven die bijdragen aan substantiële waardevermeerdering.”

General Cable Corporation
Len Texter, 859-572-8684