ICBC Standard Bank selecteert platform voor Client Lifecycle Management van Fenergo

LONDEN--()--Fenergo, de toonaangevende aanbieder van software voor introductie in regelgeving, databeheer binnen de entiteit en Client Lifecycle Management voor het bankwezen, heeft vandaag bekendgemaakt dat de ICBC Standard Bank zijn prijswinnende platform voor Client Lifecycle Management heeft geselecteerd.

De ICBC Standard Bank profiteert dankzij de implementatie van Fenergo’s systeem van een geoptimaliseerd proces dat internationale nakoming garandeert en de operationele efficiëntie verbetert.

Oliver White, commercieel directeur in het Verenigd Koninkrijk, zei: “We zijn enorm blij dat we ICBC welkom mogen heten binnen onze groeiende familie van cliënten. Als mondiale standaard voor Client Lifecycle Management blijft Fenergo in de voorhoede van de ‘perfect storm‘, waarbij het financiële instellingen beschermt tegen de impact van toenemende wettelijke eisen door nauwe samenwerking met onze cliënten en de levering van oplossingen die de wijze van zakendoen -met wie en op welke manier – verbetert.”

Fenergo
Fiona McLoughlin, +353 1 901 3600