FCR Immobilien AG boekt recordwinst 2015

MÜNCHEN--()--FCR Immobilien AG heeft vandaag zijn cijfers van het boekjaar 2015 bekendgemaakt. Het bedrijf rapporteert dat het de hoogste winst in zijn bestaansgeschiedenis heeft geboekt. Uit voorlopige, niet geauditeerde cijfers blijkt dat de FCR Group zijn winst voor belastingen in het afgelopen jaar met 260 procent zag groeien. Deze winst voor belasting bedraagt ongeveer 1,8 miljoen euro, zoals berekend naar geconsolideerde groepsboekhouding volgens het Duitse wetboek van koophandel.

De FCR Group, dat een algehele omzet van circa 6,9 miljoen euro (vorig jaar circa 3,3, miljoen euro) had, boekte een brutowinst van ongeveer 4,4 miljoen euro (vorig jaar circa 1,8 miljoen euro). De EBITDA komt neer op ongeveer 3,8 miljoen euro – meer dan het dubbele van de EBITDA van 1,5 miljoen euro van vorig jaar.

FCR Immobilien AG
Andrea Taudien