Beijing International Import Food Expo 2016 opent in mei de deuren

BEIJING--()--De vijfde Beijing International Import Food Expo 2016 (cipfe 2016) vindt van 6 tot 8 mei plaats in het Beijing Exhibition Center. Cipfe 2016, dat een expo-oppervlak heeft van twintigduizend vierkante meter, presenteert tien paviljoens over luxevoedsel (chocolade, snoep, noten enzovoorts), koffie en thee, drank, organisch voedsel, wijn en bier, zuivel, olie, vlees en meer. Naar verwachting komen ruim zeshonderd voedselbedrijven uit meer dan dertig landen en regio’s de expo, zoals uit de Verenigde Staten, Italië, Spanje, Australië, Thailand, Zuid-Korea en Maleisië.

Organisatoren China Chamber of International Commerce (CCOIC) en Zhenwei Exhibition Group voorzien in het grootste nationale handelsplatform voor de voedselindustrie. Het evenement, met als thema ‘Deel de Mondiale Smaak’, biedt ruimte aan 32.000 bezoekers, zoals importeurs-exporteurs, voedseldistributeurs, supermarkten, hotels, restaurants, clubs en andere aanverwante sectoren.

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Margaret Duan of Cassidy Liu, +8613910314389, +86-10-58236512
cipfe@zhenweiexpo.com

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Margaret Duan of Cassidy Liu, +8613910314389, +86-10-58236512
cipfe@zhenweiexpo.com