MATRIXX Software geselecteerd door SMART Communications, investering door PLDT

MOUNTAIN VIEW, Calif.--()--MATRIXX Software heeft vandaag bekendgemaakt dat SMART Communications het MATRIXX-platform voor digitale handel heeft geselecteerd voor zijn mobiele divisie. SMART Communications is een dochteronderneming van Philippine Long Distance Telephone Company (PLDT). De investeringstak van PLDT, PLDT Capital, heeft tevens geïnvesteerd in MATRIXX.

SMART Communications, het grootste netwerk voor mobiele telefonie, gebruikt het MATRIXX-platform voor de aanlevering van lifestylediensten en -programma’s die apart te koop en aanpasbaar zijn. Klanten van SMART hebben de vrijheid om hun mobiele account naar eigen inzicht te beheren, diensten aan te passen en pakketten van ‘sachetformaat’ te selecteren.

Babel PR for MATRIXX Software
matrixx@babelpr.com