Westinghouse benoemt nieuwe CIO

PITTSBURGH--()--Westinghouse Electric Company heeft vandaag de benoeming van Jeff Kubacki tot vicepresident en chief information officer (CIO) bekendgemaakt. Hij is uit hoofde van die functie verantwoordelijk voor een uiteenlopende reeks IT-initiatieven.

Jeff houdt vanuit zijn positie overzicht over het team voor informatiesystemen en operaties, met verantwoordelijkheid voor de IT-routekaart voor de lange termijn van Westinghouse.

“We zijn verheugd dat Jeff naar Westinghouse komt voor deze cruciale positie van CIO. Deze benoeming toont aan dat het bedrijf zich blijft richten op de rol van technologie als drijvende kracht achter vernieuwing”, zei Steve Hamilton, Westinghouse’ senior vicepresident voor Kwaliteit, Milieu, Gezondheid en Veiligheid.

Westinghouse Electric Company
Courtney Boone, +1-412-374- 2707