Giuseppe Mirante naar H.I.G. Capital als algemeen directeur

LONDEN--()--H.I.G. Capital, een toonaangevende private-equityfirma met 18 miljard euro in beheer, kondigt met blijdschap de benoeming van Giuseppe Mirante tot algemeen directeur van Bayside Capital aan. Bayside Capital is een dochteronderneming die investeert in problematische schulden en urgente situaties. Mirante is werkzaam in Londen.

Giuseppe heeft meer dan 15 jaar ervaring in private equitie en problematische schulden in Europa. Voor zijn aantreden bij Bayside, was Giuseppe onderzoekshoofd bij de afdeling voor problematische leningen van BNP Paribas in Londen. Daarvoor was Giuseppe analist van Europees krediet en probleemproducten voor Cyrus Capital en Trafalgar Asset Managers. Hij is tevens mede-oprichter van Tigon Capital, een adviesbureau voor private equity en kredietfondsen. Mirante spreekt vloeiend Duits, Italiaans, Spaans en Frans. Hij heeft een masterdiploma in business administration behaald aan Columbia University.

H.I.G. Capital
John Bolduc or Duncan Priston