The Estée Lauder Companies Inc. neemt By Kilian over

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat het By Kilian heeft overgenomen. Het in Parijs gevestigde parfummerk belichaamt een tijdloos savoir-faire en moderne luxe. De voorwaarden voor de overname zijn niet openbaar gemaakt.

By Kilian, dat in 2007 is opgericht door Kilian Hennessy, heeft dankzij de kenmerkende nadruk op sensuele geurverhalen een gepassioneerde schare volgers opgebouwd. By Kilian biedt een exclusieve ‘garderobe’ van geuren, die een afspiegeling zijn van Hennessy’s diepgewortelde nalatenschap van luxe en creativiteit. Inmiddels bestaat het assortiment van By Kilian uit geurtjes, kaarsen, accessoires en exclusieve collecties. Elementen van de verpakking – zoals parfumflesjes en kaarshouders – zijn bedoeld als verzamelobjecten. Hierin weerklinkt Kilians idee dat echte luxe geen wegwerpproduct is.

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384