CUP en Visa tekenen memorandum van overeenstemming over betaalveiligheid, innovatie en financiële insluiting

SHANGHAI--()--China UnionPay (CUP) en Visa Inc. hebben vandaag een memorandum van overeenstemming ondertekend in Shanghai. Beide partijen zijn overeengekomen dat ze samenwerken op gebied van beveiliging, innovatie en financiële insluiting. President van CUP Shi Wenchao en ceo van Visa Inc. Charlie Scharf ondertekenden het memorandum.

Het memorandum van overeenstemming voorziet in een belangrijk platform voor samenwerking tussen CUP en Visa, twee wereldwijd toonaangevende betaalnetwerken, ten behoeve nieuwe waardecreatie binnen het stelsel van bankkaarten, wat consumenten, handelaren, financiële instituties en technologische partners ten goede komt. De belangrijkste punten van het memorandum zijn beveiliging, innovatie en financiële insluiting.

Visa China
Jennifer Liu, +86-13911334663