Pharm-Olam International geselecteerd voor uitbesteed tweedefaseonderzoek naar lymfoom

HOUSTON--()--Pharm-Olam International Ltd., een multinationaal bedrijf in uitbesteed onderzoek voor biofarmacie en medische apparatuur, kondigt met blijdschap aan dat het door Infinity Pharmaceuticals, Inc. is geselecteerd voor de het onderzoek FRESCO, een medische fase 2-proef met een experimenteel medicijn tegen een teruggekeerd of hardnekkig folliculair lymfoom.

“Het verheugt ons enorm dat we onze samenwerking met Infinity kunnen voortzetten”, zei Sanjiv Suri, ceo van Pharm-Olam in de Verenigde Staten. “Het team van Infinity eiste een snel, flexibel systeem voor de tijdige kwaliteitslevering. Het zijn de merites van onze projectgroepen dat Infinity heeft besloten verder te gaan met Pharm-Olam bij toekomstige klinische plannen.”

Pharm-Olam International
Mark Eberhardt, 713-559-7350