Plattform Industrie 4.0 en Industrial Internet Consortium presenteren gezamenlijk belang en activiteiten

BERLIJN--()--We nodigen u uit voor een persconferentie voor de aankondiging van een belangrijk, coöperatief initiatief binnen het industriële internet.

Wie:     Vertegenwoordigers van Plattform Industrie 4.0 en het Industrial Internet Consortium.
Wat:     Aankondiging van een gezamenlijk belang en activiteiten in een live persconferentie.
Waar:     Plattform Industrie 4.0 Office, Bertold-Brecht Platz 3, 10117 Berlijn.
Waarom:     De organisaties hebben referentiearchitecturen voor het industrieel internet ontwikkeld die elkaar aanvullen. Ze erkennen dat een samenwerking de ontwikkeling van nieuwe technologieën en zakelijke kansen bevordert en het pad naar interoperabiliteit van industrieel internet en snelle ingebruikname van het industriële internet der dingen verlicht.
Wanneer:     2 maart 2016 | 9:00AM tot 10:00AM
Speakers:     De belangrijkste vertegenwoordigers zijn Richard Mark Soley, uitvoerend directeur van het Industrial Internet Consortium, Siegfried Russwurm, bestuurslid van Siemens AG en staatssecretaris Matthias Machnig.
Hoe:     Het eerste halfuur bestaat uit korte introductie van overzichten van vertegenwoordigers. In het tweede halfuur is er ruimte voor debat en directe vragen.

Industrial Internet Consortium
Kathy Walsh, +1-781-444-0404