Avnet Memec - Silica onthult platform Visible Things voor keuring IoT-producten

POING, Duitsland--()--Avnet Memec - Avnet Inc.-bedrijf Silica heeft vandaag de lancering van zijn platform Visible Things aangekondigd. Dit platform dient de ontwikkeling van het systemen en applicaties binnen het internet der dingen (IoT). Visible Things, dat zich richt op uiteenlopende industriƫle markten, is een zeer flexibel en veelomvattend platform voor de beoordeling van edge-naar-onderneming-projecten binnen het IoT.

Het platform levert geteste, bewezen en geĆÆntegreerde hardware en ingebouwde software voor het verbinden van intelligente sensoren en apparaten via gateways of zogeheten low-power wide-area networking-technologie (LPWAN), direct naar de cloud en zakelijke software-applicaties.

Avnet Memec - Silica
Anja Woithe, +49 (0)8121 774-459