Toshiba krijgt licentie voor Metal Only Programmable Technology van BaySand

TOKYO & AUSTIN, Texas--()--Toshiba Corporation en BaySand, Inc. hebben vandaag bekendgemaakt dat ze akkoord zijn over een schikking inzake de voorwaarden voor de licentie die BaySands Toshiba geeft voor zijn Metal Only Programmable Technology. De schikking heeft onder meer betrekking op de rechtszaak die diende in de rechtbank van Noord-Californië en de arbitragezaak voor het Internationale hof voor arbitrage van de Internationale Kamer van Koophandel. Naast de schikking hebben Toshiba en BaySand een aangepaste licentieovereenkomst ondertekend.

Metal Only Programmable Technology stelt Toshiba in staat binnen kortere tijd geïntegreerde circuits te ontwikkelen, tegen lagere ontwikkelingskosten. Dit komt door de vermindering van het aantal metaallagen dat op maat moet worden gemaakt. De technologie garandeert tevens een even hoog prestatieniveau van de geïntegreerde circuits en dezelfde specificaties als in conventionele ASICs.

Toshiba Press Contact:
Toshiba Corporation
Midori Hara / Yukihito Uchida, +81-3-3457-2100
PR & IR Office
media.relations@toshiba.co.jp
BaySand Press Contact:
To find out more about BaySand, visit https://www.baysand.com/company/about-bays and/, or email info@baysand.com

Toshiba Press Contact:
Toshiba Corporation