Lenovo onthult nieuwe verbondenheid die grenzen van apparaten, netwerken en landsgrenzen overschrijdt

(Graphic: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Lenovo heeft vandaag zijn nieuwe dienst voor draadloze roaming aangekondigd: Lenovo Connect. Lenovo, al lange tijd een exploitant van mobiele virtuele netwerken (MVNO), biedt klanten in China, Europa ,het Midden-Oosten en Afrika vanaf nu Lenovo Connect. Deze naadloos werkende communicatiedienst overschrijdt de grenzen tussen apparaten, netwerken en landen. Lenovo Connect maakt een einde aan de noodzaak van een aparte simkaart. Bovendien biedt het andere voordelen, zoals laaggeprijsde internationale roaming en betere klantenbinding door de inzet van Lenovo’s big data- en clouddiensten. Het biedt een eenvoudig, snel en eenvoudig connectiviteitssysteem voor bedrijven van alle groottes en mobiele professionals, die zo altijd verbonden blijven.

Lenovo
Global Corporate Communications