Lenovo onthult nieuwe TAB3-tablets

Lenovo TAB3 7 (Photo: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Lenovo heeft vandaag de TAB3 10 Business, een Android-tablet voor zakelijk gebruik , en de TAB3 7 and TAB3 8, Lenovo’s eerste reeks kindvriendelijke tablets, onthuld. De TAB3 10 Business is ontworpen als de bedrijfsklare, op werknemers gerichte en intelligente keuze, die de kracht en veelzijdigheid van Android 6.0 combineert met de optimalisatie en diensten die professionals het meest aangaan. De tablet, die Android For Work volledig ondersteunt, heeft ook een keur van beveiligings- en versleutelopties waarmee gebruikers hun apparaten en werkgerelateerde gegevens veiligstellen.

De TAB3 10 is geoptimaliseerd voor zakelijke mobiliteit, voor personeel dat constant onderweg is voor werk. De tablet past zich aan iedere zaak aan, of het nou om conferentieruimtes, fabriekshallen of de toonbank gaat. Lenovo’s onderzoek onder gebruikers toont aan dat tablets de meest gedeelde apparaten binnen het gezin zijn. Daarom heeft het de TAB3 8 en 7 ontworpen, voor delen en modi met meerdere gebruikers. Kinderen gebruiken de tablet ook, dus introduceerde Lenovo een speciale kindermodus en kindvriendelijke functies, zoals een aan te passen scherm. Zodoende is deze tablet geschikt voor ieder lid van het gezin.

Lenovo
Global Corporate Communications