Sierra Wireless lanceert innovatieve Smart SIM met superieure IoT-connectiviteit

VANCOUVER, Brits Columbia--()--Sierra Wireless heeft vandaag zijn Smart SIM-technologie geïntroduceerd. De technologie biedt klanten superieure dekking en servicekwaliteit voor de versnelde implementatie van wereldwijde IoT-applicaties. Met de toevoeging van wereldwijde Smart SIM-aanbod levert Sierra Wireless de uitgebreidste, volledig geïntegreerde apparaat-naar-cloud-oplossing, inclusief hardware, ‘managed’ internetverbindingen en clouddiensten voor IoT-implementaties met verscheidene gebruikers in verscheidene regio’s.

“Onze Smart SIM-technologie stelt ons in staat onze klanten een connectiviteitsdienst te bieden die is ontworpen voor de vereiste dekking en kwaliteit voor hun IoT-gebruik”, zei Emmanuel Walckenaer, senior vicepresident van Cloud and Connectivity Services bij Sierra Wireless. “In combinatie met ons IoT Acceleration Platform verkort deze unieke, volledig geïntegreerde apparaat-naar-cloud-dienst de tijd voor vermarkting.”

Sierra Wireless - Europe & UK
Mette Hautemaniere, +33 1 46 29 94 17