HCL Technologies tekent internationale deal voor it-transformatie met Volvo Group

NOIDA, India & GOTENBURG, Sweden--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevende verlener van it-diensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een grote it-uitbestedingsdeal heeft gesloten met Volvo Group, een van ‘s werelds grootste fabrikanten van commerciële voertuigen, en de klanten van zijn bedrijf voor externe it. HCL verwierf ook Volvo’s bedrijfsonderdeel voor externe it, waarmee het veertig nieuwe klanten uit de Noordse landen en Frankrijk aan zijn portefeuille toevoegt. Dit versterkt de leiderspositie van HCL in deze regio’s. Circa 2500 zeer vaardige werknemers van de Volvo Group gaan in elf landen over naar HCL. De overeenkomst is een van de grootste it-deals door Indiaas it-bedrijf ooit. Daarnaast is het de eerste overeenkomst binnen de sector op basis van de principes van Vested Sourcing voor een it-uitbestedingsverband van deze omvang en van dit belang.

for HCL Technologies
Elka Ghudial