L.E. Hotels onthult kwaliteitshotels uit Luxe Collection

LOS ANGELES--()--L.E. Hotels, een internationaal horecamerk, heeft vandaag zijn nieuwe Luxe Collection onthuld. Dit merk bestaat uit een groep exclusieve hotels binnen de ‘Limited Edition’ van L.E. Hotels. De Luxe Collection is een classificatie van geselecteerde L.E. Hotels die het hoogste niveau van dienstverlenging hebben en de beste recensies krijgen. Ieder hotel is onder andere geselecteerd op basis van populariteitslijsten en de aanlokkelijkheid van de locatie.

“Hotels van Luxe Collection zijn de beste boetiekhotels binnen hun klasse en maken deel uit van de portefeuille van L.E. Hotels”, zei Efrem Harkham, oprichter en bestuursvoorzitter van L.E. Hotels. “Van wereldberoemde winkelgebieden tot schilderachtige resorts en bruisende stadscentra, ieder hotel dat tot de Luxe Collection toetreedt staat voor uitzonderlijke service en buitengewone ervaringen van de gast.”

The Pollack PR Marketing Group
Stefan Pollack/Mariel Yohe