Replicor presenteert preklinische en geüpdatete klinische gegevens over combinatietherapie met REP 2139-Ca tegen hepatitis B en co-infectie hepatitis B en hepatitis delta

NEW YORK--()--Replicor Inc., een niet-beursgenoteerd biofarmaceutisch bedrijf dat streeft naar een medicijn tegen chronische hepatitis B en tegen een co-infectie van chronische hepatitis B en hepatitis delta, presenteert preklinische en geüpdatete klinische gegevens over combinatietherapieën op basis van REP 2139-Ca tegen hepatitis B en de co-infectie van hepatitis B en hepatitis delta. Dat doet het bedrijf op de 25e jaarvergadering van de Asia Pacific Association for the Study of the Liver, dat van 20 tot 24 februari 2016 plaatsvindt in Tokyo. Replicor geeft drie presentaties over zijn technologie.

For Replicor Inc.
Alexandra Peterson, 212-508-9709