Related Companies en Hilton & Resorts openen Hilton West Palm Beach

Hilton Hotels & Resorts and Related Companies officially cut the ribbon to open the doors and welcome guests to Hilton West Palm Beach. (Photo: Business Wire)

WEST PALM BEACH, Fla.--()--Het langverwachte Hilton West Palm Beach heeft vandaag zijn deuren geopend en plaatselijke patrons en bezoekers verwelkomd. Related Companies, Palm Beach County, de gemeente West Palm Beach en Hilton Worldwide hebben samengewerkt aan het concept en de oplevering van een innovatieve, eigentijdse en vooruitstrevende hotelervaring.

Het nieuwe, twaalf verdiepingen tellende conventiehotel – dat een in het oog springende locatie heeft op de toegangsweg naar Palm Beach en West Palm Beach – combineert sfeer, dienstverlening en een boerderij-verse keuken, waarmee het een gewilde bestemming is voor bezoekers en mensen uit de streek. Hilton West Palm Beach is met zijn vierhonderd kamers en 43 suites ontworpen door het architectenbureau Nicholas Brosch Wurst Wolfe & Associates uit Miami en de binnenhuisarchitectuurfirma Looney and Associates uit Dallas. De vloeiende lijnen van het rijke kustlandschap in Florida inspireerden het ontwerp, dat steunt op natuurlijk hout en contrasterende tinten blauw, goud en groenblauw. De kleuren zijn een afspiegeling van de fysieke eigenschappen van Palm Beach en de inheemse kunsten.

GiAnna Wyatt
Quinn PR (For Hilton West Palm Beach)
+1 212 868 1900 x278|
gwyatt@quinn.pr